FJANTMAN PÅ BORDET!

SHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO så finns det ingen som tar en man är kung kung kung i baren! det äår värt att leva fattigt en dag om man får vara kung för en dag!!!
jag har ju inte dom problemen eftersom jag får grattis just nu barskåp förfan!!!!! DÅ FINNS DET INGEN SOM TAR EN!!!!!
JUST NU ÄRE FYLLAN SOM GÄLLER!!! var är laddet
var är laddet!
DET FINNS JU EN DUDUDUDUDUDUDUDUDUUUUUU HAN ÄR FETT JÄVLA TUNG ALLTID PÅ DANS HUMÄÖR SKA HÄLSA FRÅN TOBBEJAN OCH HOFFE DA MAN för dom är fett gryma ska jag säga dig läsare.
jag dansar aldrig nykter för då blire problem kan jag som FJANTMAN säga!!!!
JAG ÄR FJANTMAN! OCH JAG ÄR FETT JÄVLA TUNG JUST NU VÄGER FAN 92 kilogram.
jag säger då det att detta måste vara ett av dom längre inläggen!!!! KLART SLUT IN UT FUCK YEAH SHO BRÄ
// fjantman

Kommentarer
Postat av: tobbejan

jag har ju ännu inte fått korrekta uppgifter om koder och sånt vad det gäller bloggen så jag måste skriva yttigare en kommentar inläggg .......punkt ju!!!! massa punkter haha............................................... men aja idag va ju fan kul va hos adde grundas och det va rätt tråkigt i början sen vart det drag alla andra utom the big gais ville sova men vi väkte dom hela tiden med munspel och annat som drag spel och dom vart typ skit sura en drog vi ut och spelade goolf det varkul men svårt att träffabollen haha punkt.....er sen så typ hoppade vi studsmatta och den va fett haaal alltså men vi överlavde och vi drog in och väkte dom igen och väkte dom igen och sen kom det en tjej ut och ville ha pannkakor vilken grej va! men aja måste sova nu hahahahah min mormor va vaken när jag kom hem:)

2009-04-10 @ 07:07:55
Postat av: Anonym

jag glömde daimtårtan!!!!!!!!

2009-04-10 @ 07:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0